Fysiotherapie Knops (Venlo-Blerick) - COPD

COPD

De afkorting COPD staat voor Chronic Obstructive Pulmonary Disease (Chronische Obstructieve Longziekte). Bij COPD zijn uw longen beschadigd. Ademen is moeilijker en u heeft minder energie. COPD is een chronische longziekte. Chronisch betekent dat het blijvend is, deze longziekte is niet te genezen. Met de juiste behandeling en aanpassingen in uw leven is het verloop van de ziekte wel te beïnvloeden.

Speciaal voor mensen met COPD heeft Fysiotherapie Knops een beweegprogramma ontwikkeld. Dit kan helpen de lichamelijke problemen te verminderen. Als u last krijgt van benauwdheid en hoestbuien als u zich inspant, is het begrijpelijk dat u liever geen lichamelijke activiteiten onderneemt. Maar voor u is het juist belangrijk dat uw conditie op peil blijft. Als u minder beweegt, krijgt u uiteindelijk meer klachten, waardoor u vervolgens nog minder gaat bewegen. Dit heeft invloed op de kwaliteit van uw leven. De fysiotherapeut kan u leren hoe u juist door beweging uw klachten zoveel mogelijk beperkt.

Fysiotherapie Knops

Prins Mauritsstraat 8
5923 AZ Venlo

T: 077-3827130
E: info@fysiovenloblerick.nl

Volg ons op Facebook

KvK: 82268118

Fysiotherapie in Venlo en Blerick

Heeft u reuma, orthopedische klachten, hartfalen, sportblessures of spanningsklachten? Loop niet langer met uw klachten rond. Neem vandaag nog contact op via 077-3827130 of kom langs in de praktijk aan de Prins Mauritsstraat 8 in Venlo-Blerick om een afspraak te maken.